(Music Theory Recordings)
Συνολική Διάρκεια: 01:04:02
Ο πληκτράς των DREAM THEATER, JORDAN RUDESS, κυκλοφόρησε το 15ο σόλο άλμπουμ του, Wired For Madness, μέσω της Theory Recordings.
Χωρίς πολύ σκέψη, μπαίνουμε αμέσως στο πολύ μεγάλο title-track αυτού του νέου δίσκου, χωρισμένο σε δύο μέρη, το ένα από τα οποία διαρκεί σχεδόν δώδεκα λεπτά και το άλλο περίπου τα διπλά! Μια δομική επιλογή που είναι τόσο ξεχωριστή όσο είναι αμφίβολη: στην πραγματικότητα, πολλοί ακροατές δεν ενδιαφέρονται για ένα άλμπουμ που απαιτεί πάνω από τριάντα τρία λεπτά μόνο για το πρώτο κομμάτι!
Ωστόσο, το πιο ζουμερό στοιχείο του άλμπουμ είναι η παρουσία ενός απίστευτου αριθμού βιρτουόζων εδώ ως φιλοξενούμενων, που προέρχονται από διάφορες γωνιές της παγκόσμιας μουσικής: περνάμε από τους αναμενόμενους John Petrucci και James LaBrie, στον θηριώδη Guthrie Govan και τον Vinnie Moore, τους Joe Bonamassa, Marco Minnemann, Jonas Reingold και πολλούς άλλους, ο καθένας εφοδιασμένος με τις γνωστές και συνήθεις ιδιότητες του, χωρίς όμως αυτές να είναι αρκετές για να δώσουν στο άλμπουμ μια επιπλέον ώθηση από την άποψη της έμπνευσης και της σύνθεσης τραγουδιών.
Λίγα ακόμα μένουν να πει κανείς για το ” Wired For Madness “, το οποίο τελικά φέρνει μια επαρκή βαθμολογία χάρη στην γενική εκτελεστική δεινότητα που το χαρακτηρίζει που μόνο ένας ιδιοτελής θα μπορούσε να απορρίψει, λαμβάνοντας υπόψη τα ταλέντα για τα οποία μιλάμε και συμμετέχουν σ΄ αυτό. Ωστόσο, είναι εξίσου αλήθεια ότι ένα “καλό άλμουμ» γενικά, αποτελείται από τραγούδια και αξέχαστες στιγμές, ικανές να δώσουν ένα ικανό κίνητρο σε οποιονδήποτε αγοραστή να ξαναβάλει το δίσκο πίσω στη συσκευή αναπαραγωγής. Αυτό δεν είναι σίγουρος ότι συμβαίνει εδώ…
Ταπεινή μου άποψη είναι πως δεν υπάρχουν αρκετοί λόγοι να ακούσει κανείς αυτό το άλμπουμ στο σύνολό του, προτιμώντας αντίθετα να σταθεί σε εκείνες τις μεμονωμένες στιγμές μουσικής απόλαυσης, χωρίς αυτό να δικαιολογεί την αγορά του CD.
6/10
Φανούρης Εξηνταβελόνης